Tuesday, January 17, 2006

Чара



Чара - най-прекрасното куче по света и околностите
(12. 04. 1993 -- 17. 01. 2006)

сбогом, мъничката ми. обичам те.

...

тя обичаше плодово кисело мляко, както и бяло сирене, наред с вареното пиле. кучешките мажди не щеше да ги погледне дори. и сладолед обичаше.
обичаше да тича в снега и да гони снежни топки и пръчки. пръчките никога не ги носеше обратно. обичаше да си ги гризе с кеф докато станат на трески. тогава ми хвърляше победоносен поглед и чакаше да и метна нова пръчка за гонене и за унищожаване. обичаше да ходи по пухени завивки като в облак и после да се сгуши в краката на който и да е от семейството.
обичаше да ходи по слънчевите лъчи, промъкващи се през пердетата и винаги го правеше с особено внимание. адски бавно и съсредоточено и с блажено изражение. винаги съм и се чудела защо го прави, но сега смятам и аз да пробвам.
Чарка познаваше звукът от мотора на всяка кола, която сме имали. винаги наостряше уши и се качваше на стола до прозореца, за да посрещне майка ми или сестра ми. като някоя от нас беше тъжна, идваше и ни близваше по ръката и гледаше притеснено.
обичаше да се вози в кола. тя беше винаги в скута ми, най-надежден навигатор. морета, планини...обиколила е България тази дакелка. обичаше да си пийне студена вода и да се излегне под една масичка на "Варната", след като бяхме достигнали победоносно Варвара към залез слънце. плуваше добре, но не и беше любимият спорт. предпочиташе да гони пеперуди.

Чаричка обичаше всички тези и много други неща и беше щастливо и безумно обичано куче.


shivaree -- i will go quietly

2 comments:

Anonymous said...

О боже. Много ми е мъчно.

Anonymous said...

Poor thing...